دانش آموزان کلاس اولی من

وبلاگ تصویری فاطمه فلاحی آموزگار رسمی پایه ی اول ابتدایی شهرستان بوشهر

دانش آموزان کلاس اولی من

وبلاگ تصویری فاطمه فلاحی آموزگار رسمی پایه ی اول ابتدایی شهرستان بوشهر

دانش آموزان کلاس اولی من

وبلاگ تصویری فاطمه فلاحی

سوابق کاری :
مدرس دانشگاه
مدرس دوره های
شیوه های فرزندپروری ،
مهارتهای زندگی ، اختلالات یادگیری ،
آموزش مبارزه با بیماریهای رفتاری.
مدرس کتب جدید التألیف ریاضی و علوم
سابقه چندین ساله سرگروه آموزشی پایه اول استان بوشهر
داور جشنواره الگوهای برتر تدریس
آموزگار رسمی پایه اول شهرستان بوشهر

بایگانی
آخرین نظرات

وبلاگ جدید در ادامه راه فعالیت های آموزشی

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

با سلام خدمت همه عزیزان و همراهان .

بعد از ۸ سال از تاسیس وبلاگ دانش آموزان کلاس اولی من در پرشین بلاگ و ارسال مطالب بصورت ماهانه ، متاسفانه با پیش آمدن مشکلاتی در سایت پرشین بلاگ از جمله عدم امکان ارسال نظرات ، مصمم شدم که از پرشین بلاگ خداحافظی کرده و به فضایی جدید با سرویس های بهتر مهاجرت نمایم.امیدوارم محیط جدید محیطی تعاملی و پویا باشد و موجبات جلب رضایت شما را فراهم آورد.

  • فاطمه فلاحی

فعالیت آموزشی

وبلاگ جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی